Aradığım ürüne nasıl
ulaşabilirim?
Sayfanın sağ üst köşesine yerleştirilmiş arama alanına,
aradığınız ürünü yazarak veya sayfanın sol yanında bulunan menüden ilgili ürün
grubunu seçerek istediğiniz ürünlere ulaşabilirsiniz. Sıralama butonlarını
kullanarak renk ve fiyat ile ilgili istediğiniz gösterime erişebilirsiniz.
Siparişlerimi nereden
görebilirim?
Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan
"Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.
Satın aldığım ürünle
ilgili siparişimi iptal etmek istersem ne yapmam gerekiyor?
"Hesabım" sekmesinden siparişinize girdiğinizde siparişinizi
seçerek iptal edebilirsiniz. İşleme alınmış siparişlerin iptali mümkün
değildir. Siparişiniz işleme alındıysa iptal edemezsiniz.
Oluşturduğum siparişe ürün
eklemesi ya da çıkarması yapabilir miyim?
Siparişleriniz bize online olarak ulaşır. Yaptığınız ödeme tutarında değişiklik
yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Eklemek
istediğiniz ürün için yeni bir sipariş oluşturmalısınız.
Sipariş ettiğim ürünün
temin edilememe ihtimali var mı?
Siparişinizde yer alan herhangi bir üründe yaşanan stok problemi nedeni ile
temin edilememe durumu özellikle sezon sonlarında yaşanabilmektedir. Anlık stok
değişimlerinden kaynaklanan bu problemin oluşması durumunda çağrı merkezimiz
telefon ya da e-posta yolu ile size ulaşıp bilgi verecektir. SONGS, bu
site içeriğinin doğruluğunu sağlamak için elinden gelen tüm gayreti gösterir
ancak buna karşın, zaman zaman sitede kimi yanlışlıklar, güncelliğini yitirmiş
bilgiler ya da yazım hataları olabileceğini belirtir. Ayrıca SONGS, site
içerisinde istediği zaman ve istediği sebeple değişiklikler ya da düzeltmeler
yapma hakkını her zaman saklı tutar. SONGS, sitedeki tipografik
hatalardan, yazım yanlışlarından ve fiyat hatalarından sorumlu değildir.
Bununla birlikte, bu tür hatalardan kaynaklanan siparişleri de iptal etme
hakkına sahiptir.
Siparişim kaç gün içinde
kargoya teslim edilecektir?
Siparişleriniz ortalama 3 iş günü içerisinde gönderilmektedir. Hafta sonu ve
resmî tatil günleri dahil değildir. İndirim dönemlerinde ise yaşanan yoğunluk
nedeniyle teslimat süresi 7 ile 14 gün arasında değişmektedir. Yasa gereği
kargo ile paket teslimleri esnasında (ürün kabul ve iadelerinde) müşterinin T.C.
kimlik numarası zorunludur.
Siparişimi verdikten sonra
teslimat adresimi değiştirebilir miyim?
Ödemesini gerçekleştirdiğiniz siparişlerin teslimat adresi değişimi,
ürünleriniz kargo şirketine teslim edilmemiş ise gerçekleştirilebilir.
Talebinizi 0 534 543 63 42 numaralı telefondan arayarak iletebilirsiniz.
Siparişim oluşmadığı halde
kredi kartımdan ödemesi alındı, ne yapabilirim?
Siparişiniz sırasında oluşan tüm problemler için 0 534 543 63 42 numaralı telefonu
arayarak ya da iletişim formumuzu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.
Yaptığım alışverişlerde
ürünüm ne zaman kargoya verilir ?
Siparişleriniz ortalama 3 iş günü içerisinde gönderilmektedir. Hafta sonu
ve resmî tatil günleri verilen siparişlerin tedarik süreci ilk iş günü işleme
alınacaktır. Siparişinizin elinize ulaşması ise teslimat adresinizin doğru
olması ve teslimat iline bağlı olarak değişebilmektedir. Ortalama teslimat
sürelerini ve teslimatı yapılamayan uzak bölgeleri kargo şirketinin web sitesi
üzerinden öğrenebilir veya müşteri ilişkilerimizden destek alabilirsiniz. Yasa
gereği kargo ile paket teslimleri esnasında (ürün kabul ve iadelerinde)
müşterinin T.C. kimlik numarası zorunludur.
İndirim dönemlerinde
ürünüm ne zaman kargoya verilir?
İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 7-14 iş
günü arasında değişmektedir.
Siparişimin kargo
bilgilerini nasıl takip edebilirim?
"Hesabım" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyerek,
"Siparişlerim" başlığı altında siparişinizin kargo sürecini takip
edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-posta ile bilgi
verilecektir.
Sipariş teslimat adresimi
değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?
Sipariş adresinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan
"Adreslerim" bölümünden değiştirebilir veya satın alma işlemi
sırasında "Yeni Adres Tanımlamak İstiyorum" butonunu işaretleyerek
yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Bu adres, o andan sonraki siparişinizde
teslimat adresi olarak kullanılacaktır. Sipariş verme işlemi sırasında ilgili
sipariş için teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Ancak bu değişiklik,
"Hesabım" sayfasına yansımaz sadece ilgili siparişe aittir.
Siparişimin elime
ulaşmadığı durumlarda ne yapabilirim?
Siparişiniz sırasında oluşan tüm problemler için 0 534 543 63 42 numaralı
telefonu arayarak ya da iletişim formumuzu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.